Monday, December 19, 2011

selamat petang!




orait.. sudah lama tak melihat blog gua ni. dan jeahh dia masih bernafas.. oh selamat petang semua, yang menjadi masalahnya petang petang ni aku baru bangun tido dan tidak pergi kerja. haha ini memang teruk. masalahnya gua sangat malas hari ni berikutan hujan lebat yang tak berhenti menyebabkan mata gua taknak bukak bukak tadi pagi..

orait 2011 hampir berakhir yang gua harapkan semoga 2012 akan datang boleh gua mengubah sikap dari malas ke rajin, dan mencari si hannyza Q tu sampai dapat. kalau tak da tak boleh buat apalah kan mungkin tak da rezeki. hidup must go on.. cehh wah speaking pulak.. lagi satu impian gua 2012 semoga gua dapat beli harta yang pertama awal tahun nanti... semoga kawan kawan gua yang mana nak kawin tu biarlah jodoh dia berpanjangan.. amin...

p/s
kawan gua memang sayang lu semua.. kita bukan ja rapat macam kawan biasa tapi macam blood brother. susah senang semua sama sama... semoga sepanjang masa macam ni uh!

No comments:

Post a Comment